det är väntan som fördärvar och förstör

Publicerad 2012-11-06 11:33:46 i Liv och känslor,

God morgon! Sov inte ut idag som jag skulle göra, men det var skönt att ingen väckarklocka väckte mig!
 
Idag ska jag inte göra så jätte mycket tänkte jag.. Städa här hos mamma så hon blir glad när hon kommer hem imorgon.. Sen åker jag nog till Boden imorgon.. Saknar min älskade vovve så jag spricker tror jag.. :( Sen får vi se i helgen, är ju ledig lördag, söndag så det ska bli så skönt så... :D
 
Ikväll ska Therese komma hit och sova över.. Vi såg på tv (vi ser ALDRIG tv) men nu när vi kikade så kom det fram att det är USAs valvaka ikväll! Och helt plötsligt blev vi taggade på att se det, så då bestämde vi att; valvaka it is! Therese är så glad att jag är i Töre nu, hon har ju mig lite närmare än Boden och det är samma här för mig! Saknar ju min guldfisk när hon inte kan komma över och snacka gojja.. :/ <3
 
Nu ska jag gå och exprimentera med smink och tången.. Och nej menar inte Jokern i ansiktet och Edward Scissorhands i håret! ;) Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela