don't expect me to sit around waiting for you to make up your mind

Publicerad 2012-11-18 22:55:00 i Liv och känslor,

Ny kula igen! Kan inte skriva mycket just nu, men ni får reda på det så småningom.. :D 
 
Sitter hos syrran i Töre och ska strax sova.. Behöver dock höra lite musik innan jag somnar.. Min älskade musik, är verkligen kär i musiken fy fan.. Klarar inte en dag utan spotify <3 Nå iallafall så börjar jag jobba 7 imorgon så jag måste gå efter mitt nästa inlägg.. Men det är ju så kul att sitta på datorn... Håller på att byta telefon, har fått mammas iphone som jag ska ta över.. är grymt less batteritiden nu på min SGS 2;a.. Så om ni vill få tag på mig, sorry men att aktivera kortet kan ta upp till 24 h ._. 
 
Sovgott alla, ska försöka blogga mer nu när datorn är här :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela