följer du varje steg jag tar?

Publicerad 2012-11-12 11:42:00 i Liv och känslor,

Idag är det en sådan tung dag.. Tänker på min familj, men mest på Lena och mina styvsyskon.. Dagen närmar sig som ingen av oss egentligen vill komma ihåg för då kommer vi ihåg att han dog den dagen exakt för ett år sen.. Jag gruvar mig jätte mycket.. Känns så tungt att veta att det blir en julafton till utan Johan.. Flera tomma middagar och inga flera skrotbilar som raggar runt byn, iallafall ingen med Johan i.. Behöver få skriva av mig, pratar nog med ingen om Johan så mycket.. Blir bara sorgsen och ledsen..
 
Vi saknar dig Johan, du förstår inte hur tomt det är utan dig.. Om man bara kunde spola tillbaka tiden och prata med dig, att få dig att ångra ditt beslut.. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela