i just wanna stay with you in this moment forever

Publicerad 2012-11-12 09:28:20 i Liv och känslor,

 
Lite sovmorgon blev det iallafall.. Vaknade en snabbis när mamma och Kim får på jobb och skola vid 7 men sen somnade jag om, hade dött om jag inte gjort det.. Blir så trött annars.. Fy fan så mitt huvud värker, hoppas det är på rutten av mina sista dagar nu på denna jädra förkylning.. Less är vad jag är.. ;o
 
 
Nu har jag varit i Töre i snart 2 veckor, kanske längre.. Men det är så mysigt att vara här och ha (nästan alla) nära.. Nä men en planering att åka hem på torsdag är väl något.. Har lovat bort min barnvakt kompetens till min syster som ska fara och se Breaking Dawn Part 2.. Sen ska jag få åka hem till min älskade Lexi <3 Ska försöka hitta n jädra lägenhet nu så vi kan flytta.. Känns så konstigt att inte ha henne med mig varje dag men det ska bli bättre nu när jag fått jobb och det :D
 
Min helg har varit helt fantastisk.. :D I fredags så jobbade jag ett kort pass, så på morgonen hann jag färga håret på Anna, sen efter jobbet åkte jag till Råneå för lite kaffe och prat.. Sen ringde Therese och efterlyste mig så då stack jag till Töre.. Var där till klockan 23 sen lämnade jag dom och stack till Luleå, blev en utgång på Heroes, bestämde oss fort och var inte jättelänge där, men ack så kul och mysigt vi hade det.. :) Sov as länge på lördag morgonen.. Känns som att jag aldrig kan sova ut längre än till nio-tio.. men klockan var då efter 12 när jag vaknade :D
 
Och lördag drack jag med Therese och Viktor, var inte beredd på det men Therese taggade upp mig och vi hade as kul! :D Men fy satan så bakis jag var igår.... Huvva.. :o Söndag var mest en seg dag.. allmän bakis dag, haha..
 
Nä nu måste jag gå och duscha om jag ska hinna göra grejer innan jobbet kallar.. Puss! :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela