i know there's a place for me out there.

Publicerad 2012-11-09 10:59:18 i Liv och känslor,

91 dagar kvar till jag och världens bästa Therese åker till Arguineguin, Gran Canaria! Fy fan så kul vi ska ha det, har ju aldrig flygit längre än till stockholm, och sen bara kryssning till Tallinn så mycket utomlands har jag då inte varit.. ;D Vi åker i februari och stannar en vecka med sol och bad! Kom på att jag måste börja öka träningen om jag vill se bra ut i bikinin ;D hihi! Det bästa med resan är att Therese kommer med, Är så överlycklig att hon kunde det, kan inte tänka mig någon annan jag hellre hade haft med än min andra hälft! <3
 
Nu ska jag gå och fixa mig, börjar ju jobba på 1 ½ timma så måste åka på 30 min typ om jag ska hinna :D
Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela