i want you to be my last first kiss

Publicerad 2012-11-19 20:34:33 i Liv och känslor,

Jobbade 7-15.30 idag så har jag funderat på det här med lån på kanske en lägenhet eller något så for in till swedbank för att få lite info om det, och han var jätte snäll och förstående när jag var så trög ;) Men ska nog vänta några månader och se om jag inte hittar en hyresbostad annars skulle jag komma in och fråga efter honom så skulle han hjälpa mig med det.. Får låna om jag vill men han sa att han skulle nog inte råda mig att göra det nu..
 
Sen gick jag in på Phone House och Telia ang. mitt telefonbyte för min telefon verkar inte fungera.. Så dom skulle låsa upp den och då så tar det typ 1-3 dagar.. så vi får se hur långe jag klarar mig innan jag går i konkurs i hjärnan.. Min mobil är tamefan mitt liv.. Fan vad hemskt att erkänna det men det är sanningen... :D 
 
Ledig imorgon!! Wihooo! Ska åka till Boden och hämta mina saker, för jag flyttar in till syrran och Kent tills jag hittat lägenhet.. Bor fan hellre i Töre än skitboden.... Usch och fy.. :/ dock blir det längre mellan mig och Lexi, men vi ska klara det, hon ska ju flytta med mig i våran egna lägenhet så snart som mamma hennes kan få någon.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela