just another day in the world we live in

Publicerad 2012-11-05 18:49:23 i Liv och känslor,

Började dagen med att riva allt hemma, inte med mening utan min egen otur bara.. På jobbet går det jätte bra, tills jag ska hem, tar en juice till mig som jag tappar ut på golvet, hittar inte min telefon så jag får springa till bilen 2 gånger, vilket indikerar upp och ner i säkerhetskontrollen 2 gånger också... haha som jag sa, som otur bara..
 
Kom hem för ungefär 1 ½ timma sen, for till syster på Mosebackevägen och fick äta lax och potatis.. sååå jävla gott! :D Min syster kände väl på sig att jag var sugen på det så hon gjorde det och bjöd dit mig.. Joo måste ha varit så.. haha.. Nå nu sitter jag hemma iallafall, bloggar och väntar in mitt filmsällskap hoppas jag :) Vilket påminde mig att sätta igång kaffemaskinen!
 
Imorgon är jag ledig och jag ska bara slappa och må bra som fan! Gå en morgonpromenad och sen bara se en jädra massa film! :D Blev överlycklig att det då skulle vara hockey imorgon som det normalt skulle ha varit men så fick jag det inte.. Får vänta till Torsdag nästa vecka då Luleå möter äckel SAIK !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela