Life is a bitch and then you die

Publicerad 2012-11-26 09:09:00 i Liv och känslor,

Kaotisk morgon! När jag kört till jobbet (6mil) så inser jag VID säkerhetskontrollen att jag glömt min badge.. Kommer inte in då om jag inte har den, vilket resulterar i att jag inte kan jobba.. Betyder att jag fick sätta mig i bilen och köra till Töre och tillbaka till kallax (12mil).... Underbar morgon!!

Nåja jag är ledig imorgon, kanske blir IKEA med syrran.. Behöver ingenting spec, kanske en sån med massa lådor som man kan förvara skor i.. men hade ju varit kul att fara bara för att ;-) men vi får se..

Har haft jätte kul i helgen! Det är så kul att komma på jobbet när helgen har varit bra, om inget annat kan förstöra din vecka... ;-) puss!

Saknar min Evin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela