never let go of something that you can't go a day without thinking about

Publicerad 2012-11-13 09:48:22 i Liv och känslor,

Aaah.. Sova.. Var helt slut igår när jag kom hem från jobbet, så slocknade så fort jag la mig under täcket.. Och sov hela natten tills nu ..Så jävla skönt.. Joo haha ni som inte känner mig.. Jag slår nog rekord på att somna snabbast.. Sov hos Therese en gång och då¨frågade hon mig något som jag svarade på.. Sen kollade hon på telefonen eller något snabbt.. Och då frågade hon mig en till sak och då svarade jag inte, för jag sov nämligen.. ;) måste ha varit en sådan kväll igår.. haha
 
Idag ska jag samåka med Anna, Det är så himla lätt när vi jobbar samtidigt för då behöver vi inte ta två bilar.. Idag ska hon köra så får jag köra nästa gång eller något.. Jobbar 13-20.30 idag.. det finns en del av caféet som jag inte lärt mig än, så måste ha lite mer upplärning.. :D
 
Nu ska jag gå och ta två panodil för min huvudvärk sen ska jag tvätta! Man hinner göra så himla mycket när man börjar kl 1 :D men på torsdag jobbar jag 04.45-13.30... Herre!.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela