the world would definitly be better of without

Publicerad 2012-11-14 15:48:00 i Liv och känslor,

Jag känner hat mot SD, ingen tvivel om saken.. JAG tycker Sverige skulle klara sig bättre utan dom ja.. Det är dom som får Sverige att bli Tyskland i andra världskriget.."Alla ska vara lika".. Vänta? Jag vill inte tycka som grannen som tycker man ska stänga av musiken kl 6 på eftermiddagen, jag vill inte ha samma modekänsla som den 70 åringen eller som den 14 åringen för det.. Jag vill inte se ut som Kissie eller som Drottning Silvia för den delen.. Jag vill se ut som Lina! Jag är mig själv och tänker inte låta någon komma och säga något annat.. ALLA ÄR OLIKA och det har vi alltid varit.. Magnus Betner verkar känna samma hat som jag! Kärlek åt saken! :D
 
Men som jag säger också alla är olika.. så om Jimmie Åkesson inte tycker om invandring.. Visst.. Men om du Jimmie Åkesson var tvungen att fly från ditt land? Hur blir dina argument då?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela