three words. eight letters. say it and i'm yours.

Publicerad 2012-11-07 08:56:00 i Liv och känslor,

Åååååh, vad jag är less denna förskylning!!! Det är typ 20 dagar som jag varit sjuk nu... Då menar jag jävligt sjuk.. Hosta, stock i näsan, halsbränna... så ja.. Lite less!
 
Idag kommer mamma hem från Sandviken med brosan.. Jag har ju bott i deras hus sen dom for, så slipper någon komma hit och kolla post, tända ljusen på altan, yada yada.. Funderade på att åka hem idag och det ska jag göra, men då ska jag bara hämta lite kläder och sen pussa på Lexi för att sedan åka tillbaka till mamma.. Jag vet inte.. Har ju fan ingen aning om vad jag vill göra på min lediga helg så.. ;)
 
Igår så såg vi inte valvakan, oooh vad förvånad jag blev! .. Haha vi såg "What to expect when you're expecting" och den var väl ganska bra :D Annars satt vi bara och snackade hela kvällen, vi for ut med bilen också, snurrade runt, mötte Henke och snackade.. Även fast vi inte gjorde så mycket så hade vi lika kul ändå! Så imorse stack Therese till bussen eftersom hon har praktik att åka på också..
 
Nå nu ska jag sminka mig och sen tror jag att jag sticker till Boden.. Puss!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-08 22:04:52

:-) min tös

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela