we met for a reason, either you're a blessing or a lesson.

Publicerad 2012-11-08 19:58:00 i Liv och känslor,

Sitter hos syster yster nu i huset, är helt slut i kroppen och ändå så kör jag bil i 1 timma före och efter jobbet.. tycker liksom att det är en lång tid att koppla av lite grann, eller? :D
 
Imorgon jobbar jag 12.30 (tror jag) till 18 sen har jag ledigt tills på måndag! Kanske har skrivit det flera gånger men det är för att jag är så överlycklig att få ha en långhelg, även fast jag inte vet vad jag ska göra så känns det som att den kommer bli bra! :) Har så bra tider på SSP nu särskilt när jag är på tåget, i cafeet är det sjuka tider som 04.45-13, men tänk er ändå att få sluta tidigt den dagen och hinna göra jätte mycket istället för att gå 07-16.. :D hihi jag är skadad.. ingen nyhet!
 
Mitt liv känns så underbart nu! Jag är glad när jag vaknar, dagen igenom och jag är glad när jag lägger mig i sängen.. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela