wish you where here with us

Publicerad 2012-11-19 20:44:10 i Liv och känslor,

Var med om en sjuk men underbar grej igår.. Hade varit i Boden och hämtat grejer från lägenheten, körde 97:an hem(Boden-Luleå) för skogsvägen måste ju har varit halkig som fan.. När jag sitter i bilen lyssnar jag på Bandit Rock, dom spelade sabaton(ovanligt?) och jag nynnade liksom med.. Sen satt jag och tänkte på om Johan gillade Sabaton när han levde och hur han har det nu om han mår bättre än här på jorden... Sen helt plötsligt från ingenstans så höjs volymen på bilstereon.. stog t.o.m volume 34 på skärmen, brukar inte ha på mer än 27-28.. Och det höjdes snabbt och jag kan inte ha nuddat den för hade tio i 2 händerna på ratten.. Så blev jag skitskraj först, sen log jag och nästan började gråta för blev så glad.. Tänk om det var Johan som ville visa något? Tror på sådant så tvekade inte för en sekund alls.. 
 
Saknar dig Johan <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela