did she decline? no.

Publicerad 2012-10-30 15:26:00 i Liv och känslor,

Hemma från en rolig dag i Luleå / Boden, dock all världens hat åt vädret! Kl 8 körde jag, morbror, mamma och bror från Töre mot Kallax och det tog seriöst längre än en timma.. Så sakta var jag tvungen att köra för det var verkligen sviiiiin halt! Sen släppte vi av dem på flygplatsen där jag också jobbar, idag fick jag fota mig till min badge.. Nu kommer jag igenom säkerhetskontrollen så jag kan jobba i caféet..
 
Sen brummade vi till Boden i svinvädret så hoppade jag av hos Linda och fick pussa på lill Ryan! Söt pojke det där, tihi! Hämtade upp Mummi från tågstationen, sa hej till syster Elin med barn och sen gasade till Töre.. När jag är hungrig har jag bråttom.. hehe men morbror körde hit så jag fick vila lite också.. Och jag och morbror har tagit på oss uppdraget att vakta huset när mamma och brosan är borta och det känns bra, även fast jag får köra 6 mil enkel väg istället för 4.. Men jag dör inte precis, är ju bara kul med miljöombyte :D
 
Ikväll är det hockey, vilket gör mig glad! Luleå-Timrå hade jag för mig att det var.. dock är jag osäker om kanalen finns, annars kollar jag live på datorn.. puss!
 
 
Här är världens bästa mamma och jag! ♥ 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-31 22:18:58

Myys bara...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela