if i could wake up by your side, it would be like heaven for me

Publicerad 2012-10-29 09:28:11 i Liv och känslor,

God morgon, god morgon! Idag är det Töre trip på schemat, ska köra mamsen och bror till flyget imorgon så jag tänkte väl bara chilla där runt i området.. hälsa på nyblivna vitå/högsön finisarna.. sen Anna såklart :) <3

18-22 pass igår och det gick galant tyckte jag :) fick använda finskan igår också.. sa bara "kaksikymmentäviisi" som är tjugo fem .. tror jag.. ;) men hon förstod mig ! tihi och har kommit fram tilo slutsatsen att jag älskar mitt jobb! även om jag inte har fått upplärning på dem andra ställena så känns det så bra !

nä nu har morbror vaknat så nu ska vi käka frulle :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela